Wednesday, June 3, 2009

Friendly Comparative Religion.F.C.R

"and Peace be upon those who follows the right Guidance"
taha 20:47

"Those who listen to the Word and follow the best there of those are (the ones) whom Allah has guided and those are men of understanding"
zumar 39:18

ini bukan artikel copy and paste.
ini adalah iklan.
iklan saya sendiri.
untuk kalian.
yalah.kalian.
pengunjung blog Gen 9.

:okay:

Friendly Comparative Religion.
FCR.
fasa satu.bahasa melayu.
kali terakhir untuk tahun ni.
akan diadakan pada
20 dan 21 Jun.
sabtu dan ahad.

di pejabat
Islamic Information & Services Foundation
Setiawangsa.

yurannya RM100 untuk pelajar.
macam saya.
maksud saya macam kita.

ini adalah barang-barang yang akan kita dapat untuk bayaran RM100 tu
ahmad deedat VCD
a concise reply to christianity
101 clear contradictions in bible
Divinity of Jesus
Follow Paul or Follow Jesus?
20 most common questions about Islam

sarapan dan minum petang akan disediakan.
makan tengah hari insya-Allah akan diberitahu kemudian
sama ada disertakan atau tidak.

anda nak tau siapa speakersnya?
Brother Shah Kirit yang pastinya.
ini speaker bertaraf antarabangsa.
Brother Amin Yaakob. anda kenal ke? :-p
dan beberapa lagi yang memang power.
dah tour satu Malaysia bagi talk.
cuma tak terkenal sangat
jangan risau.
kali ni say atak jadi speaker.

anda berminat?
bagitaulah saya.
saya akan rebutkan tempat untuk anda.
sebab tempat adalah terhad.

ini adalah satu program yang sangat penting untuk
SEORANG HUFFAZ TEKNOKRAT.

p/s: ada unsur-unsur kepentingan peribadikah iklan ni?

0 respons=):