Tuesday, May 26, 2009

tamat tak bermaksud berakhir. kan?

apa anda akan kata?

dur awwal dah habis.
dur thani pun dah habis.
rasanya semua dah balik rumah.
sibuk dengan persiapan nak ke IIUM.
(english, please.hehe)

tapi sayangnya yang di atas takde kaitan dengan tajuk.hehe
eh, ada sikit.

apa pun,
jelas yang sesi kita di Darul Quran JAKIM, Kuala Kubu Bharu.
sesi 2008/2009, dah tamat~!
Yes.
I mean it. KITA.
siapa kita?
bak kata owner blog ni, Nik Uqbah,
saya. anda dan mereka.
tapi bak kata saya pulak,



ini dia.
mereka ini sebenarnya.
(dan juga beberapa orang yang 'mahal' gambarnya, lalu tak masuk dalam gambar.hehe)

sesi kita dah tamat.
tapi belum berakhir kan? per

ya. memang belum berakhir.

pertamanya, adakah anda rasa ukhuwah selama setahun setengah ini akan berakhir?
(cewah.ayat skema sket.hehe)
saya jawab tak.
kenapa?
sebab sekarang dah ada blog Gen 9!
hehe.

jadi selamat datang saya ucapkan kepada
sahabat sahabiyah Persijilan Tahfiz Darul Quran 2008/2009
ke blogspot rasmi Gen 9!
(lawa kan button badge dgn t-shirt gen? hehe)

p/s: uqbah, suruh la sape2 tukar layout!

3 respons=):

gen9 said...[Reply]

hey, template ini ok tak syed?
aku penat cari... fiuh~

tak. ak tiada bakat dalam seni. kalau kau rsa tidak sesuai beritahu saja...

regards,
nik

bez.amin said...[Reply]

salam usrah!!hahahaha...
woi sume penduduk gen9, ni si uqbah ni, die usrah aku dowh!! bek korang sumer ramai2 jd member blog nih. kalo kotg taknak, kena mohon sembah derhaka dulu..hahaha...
wei uqbah, aku da promote blog nih..ble nak tambah widgets?? ngko kan terer blogging.

Uqbah Azam said...[Reply]

haha. ak mane terer. setakat tambah widget kau pun reti kan bazli...^_^